UARU

Повернення та обмін

Обмін та повернення
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну. Всі товари в нашому магазині підлягають обміну та поверненню! Строки повернення та обміну: Клієнт має можливість повернути або обміняти товар протягом 14 днів після його отримання. Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, за рахунок покупця, згідно із Законом "Про захист прав споживачів". Клієнт може здійснити повернення товару належної якості проінформувавши про це за номером +380632042155 та повідомити про бажання повернути через невідповідність очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості, а саме:

- відсутність слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо);

- збережена та не пошкоджена товарна упаковка;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- Збережені споживчі якості товару;

- повна комплектація;

- відсутність будь-яких механічних ушкоджень;

- Відсутність слідів використання.

Повернення здійснюється транспортною компанією Нова Пошта: за адресою вул. Героїв Дніпра 34, 04214, Київ, Україна, за рахунок покупця.

Повернення коштів здійснюється переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 72 годин з моменту отримання поверненого товару;

Умови повернення товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, він може проінформувати Продавця за номером +380632042155 та повідомити про бажання заміни чи повернення товару.

Клієнт може використовувати такі права:

- у разі виявлення неналежної якості товару Клієнт має право на знижку до 7%;

- у разі виявлення недоліків товару, які неможливо виправити,

Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.

Клієнт повинен повідомити про отримання товару неналежної якості у перші 48 годин після отримання товару за телефоном, електронною поштою або месенджером (Telegram) за номером телефону +380632042155. Повернення товару здійснюється транспортною компанією Нова Пошта на реквізити: ПриватБанк UA523052990000026003026802691, за рахунок Продавця.

Повернення коштів здійснюється переказом коштів на банківську картку Покупця протягом 72 годин після отримання та перевірки товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Написати нам


Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з використанням файлів.